17 Nov 2012

Bébi hálózsák szabásmintával/Baby sleeping bag with pattern

Az úgy volt, hogy a gyerkőcnek volt összesen 2db hálózsákja, ebból az egyik túl nagy, szűk az ujja és különben sem szeretem az ujjas hálózsákot az én kisbabámnak.
A másik viszont gyakran lett koszos, mert hol egy kis büfi, hol egy kis földrepotty.
Szerencsére van errefelé bébi/gyerek bolhapiac, ahol mindenféléket lehet nevetségesen olcsón venni. Hálózsákot is. Újítottam is egyet 3 EUR-ért.
Aztán jött a felismerés (ami mindig jön, ha valami újat veszek, mert ugyebár nem tudok ellenállni semmiféle varrással kapcsolatos kísértésnek és a szerzeményeket csak el kell pakolni valahova), hogy nem férek el az anyagaimtól, meg a mindenféle varrókelléktől.

Hát megvarrtam ezt az itthon lelhető anyagokból (nem ilyen ferde, csak az árnyék miatt kellett kicsit oldalról fotóznom)-

My son only had 2 sleeping bags out of which one with long sleeves which I find not very practical. Although there are options for fleamarket treasure hunts (I did buy one for 3 EUR) somehow I felt he needs more. Besides, I also realized I'm totally out of space and my stocks of fabrics need to be reduced urgently. So I sewed this one -




Vatelinnel bélelt, a belseje pamut piké, borítása pamutvászon.

I added some vlies for warmth, the lining is cotton jersey.

A szabásminta egyszerű volt, mert a meglevő hálózsákot rajzoltam körbe. De aki ennél kifinomultabb megoldásokra vágyik, annak itt van egy minta 80cm-esre  (egy négyzet 4x4cm-es)-

The pattern was easy, I only copied from the existing sleeping bag. For those who wish to have a more sophisticated solution here's one for 80cm (square size 4x4cm)

Forrás - sajnos már nem emlékszem, asszem a  Varázsolló blog volt
Source I don't remember, I think it was the blog linked above

 A részletes varrási útmutató itt található.
Detailed instructions on sewing can be found here.

1 comment:

  1. Szia! Írtál a bejegyzésemhez, hogy nem találod az e-mail címemet, de szívesen elküldesz egy jó fajta szabásmintát egy könnyen varrható táskához... Én válaszoltam, de gondolom, nem vetted észre:) Nos, mivel a táska érdekel, ezért megírom neked itt a címemet, jó? bertalan.ildiko75@gmail.com Nagyon köszi előre is!!!

    ReplyDelete