3 Apr 2015

March Balance

Used 5.7m of fabric and bought 10m. My balance is still negative.
The last 2 pieces in March were these -
Bermuda pants for Junior

Pattern Ottobre 3/2014 (no pocket flaps and no elastic at the bottom)

I like the details a lot

Maternity pants for me - Burda pattern
Még két nadrágot megvarrtam márciusban, így az eddigi mérleg még mindig negatív annak ellenére hogy sikerült 10m anyagot vennem a hónapban.
A bermuda Ottobre minta, nagyon szerettem az anyagot is, meg a részleteket is benne. Sajnos (vagy szerencsére) Junior magas és vékony a dereka, így a kész nadrágok nagyon ritkán jók rá. Viszont legalább szereti hordani amit varrok neki. Sőt, lassan mindenre azt mondja ami textil hogy Mama varrta.
A kismamanadrág nagyon kényszerűség szülte darab. Volt egy nagyon hasonló már, de azt nagyon leharcoltam az előző terhességem alatt. Erre a 3 hónapra nem nagyon akartam sok időt beleölni, szerencsére nincs benne semmi extra részlet.

1 comment:

  1. Tök jók a nacók, főleg a maminadrág :) Nekem még csak olyan volt, hogy nem gomboltam össze, csak egy befőttes gumi tartotta, és a póló takarta :)))

    ReplyDelete