23 Jun 2015

Summer Stuff

Although summer is not really here I made a few more things for the warm weather and hope it will come soon.
Hat for Junior (I did 2 others using Ottobre pattern in the near past but they did not fit so I didn´t bother showing). This time I used a  pattern from Burda 2014/6 - same as in this post. Fits perfect and strange enough he likes the white side more. Luckily its reversible.
Also squeezed out another T-shirt from scraps and the black leftover I had from my latest fail dress.



Yippi, finally fitting hat


I love this fabric on the front

Getting good with necklines :)


A nyár még várat magára (mint tavaly) azért varrtam ezt-azt mert a jó idő biztos megjön. Lett Juniornak egy kalap (volt 2 próbálkozás nem olyan régen, de egyik sem lett végül jó, nem is mutattam őket annyira bosszantott hogy kicsik lettek, Ottobre minta volt). Neki jobban tetszik a fehér pálmafás oldala, szerencsére kifordítható. A minta ugyanaz mint amit tavaly használtam Burda 2014/6. Aztán lett még egy póló nekem, maradékokból (tavalyi ruha, meg a múltkori elcseszett ruha).

1 comment:

  1. Megyek hozzád varrótanfolyamra! Annyira díjazom, amiket készítesz! :)
    A nyár innen is eltűnt... ma 14,5 fok bírt lenni... :(

    ReplyDelete