6 Mar 2012

Van még befejezetlen projekt...

Nagy lelkesen vettem egy halom nemezelhető fonalat és kitaláltam majd lesz belőle táska. Meg is kötöttem. Annyi eszem persze már nem volt, hogy a mosógép előtt varrjam össze. Most van 2db ilyen filcem,  kb. fél centi vastagok. Varrógép nem viszi, kézzel kínszenvedés és nem is tudom szépen összevarrni.
Egy darabig rakosgatom, de ha nem lesz ötletem ajándékba megkapja a szomszéd macska ágyikónak. Ha esetleg van valakinek ötlete mit lehetne vele kezdeni ne habozzon, kommentoljon :)

Ezeket viszont nemrég kezdtem el, állatos babakönyv lesz, összesen 12 oldallal -

Elég haladós és nagyon cuki. A minták nagyobb része Ellen Maurer Stroh, ingyenes (regisztrálni kell, de az is ingyen van), kisebb része még régebbi letöltés innen-onnan.

1 comment:

  1. A nemezeléshez nincs ötletem, de a babakönyved nagyon aranyos lesz, az tuti! :)

    ReplyDelete