3 May 2016

April Totals

I had no new purchases, yay! I left it for May as it was driven from a voucher I got and some samples I needed to order for my little private project.
So, last makes of April were a few things for Young Lady. Pair of pants, summer dress, summer hat and another dress.
Total of 3.5m-of stash gone and 4m-s of this year´s acquisition gone. All in all I´m satisfied.

Burda 10/2002



Dress+hat Burda 6/2014

Burda 10/2002
Yippi, nem vettem semmit ebben a hónapban.A vásárlást májusra hagytam, muszáj volt, mert nem csak magamnak rendeltem, hanem minták is kellettek a titkos kis projektemhez. 3.5m készlet, meg 4m idén vett anyag alakult át összesen a hónapban.
Szóval, április utolós gyártmányai Kisasszony nyári ruhatárát gyarapították, mert sajnos a 80-as cuccok kicsik lesznek neki. Lett egy nadrág/kisruha/sapi kombó, meg egy sima kisruha. Ez utóbbi maradékokból, patenttal.

No comments:

Post a Comment