29 Sept 2014

Double Face Fabric

I  originally bought this fabric for Junior to make something nice. It´s basically fleece (white side) with a layer of polyester knit (brown side). Khm, then I decided to buy some more and make a jacket for myself with princess seams, pockets and everything. 
It was a pleasure to work with this fabric, very easy to handle. I didn´t have high expectations as for quality as it cost 4.99 EUR/m but surprisingly it´s nice warm and to some extent windproof.
Pattern is from Ottobre 4/2014.
PS.: Junior also got his share - our first partner look set, to be blogged later (probably will never wear it together).



Ezt az anyagot eredetileg Juniornak vettem, hogy majd legyen belőle neki valami meleg cucc télre. Aztán úgy döntöttem most nekem is jár valami, úgyhogy vettem még egy kicsit hozzá és varrtam egy ilyet magas nyakkal, zsebekkel meg minden. Nagyon kellemes meglepetés volt ezzel a kétszínű anyaggal dolgozni (a fehér fele polár, a barna meg poliészter jersey). Nem voltak nagy elvárásaim, mert 4.99 EUR/m volt az ára, de meglepően meleg és egy bizonyos fokig szélálló is. A varrásokat nem flatlockoltam (szerintem az olyan befejezetlen hatást kelt). A minta az Ottbore 4/2014-es számból van.
Ui.: Azért Juniornak is jutott egy cuki kabát, mutatom azt is később. Az első partner look szerelésünk, bár sosem fogjuk együtt hordani :)

3 comments:

  1. Nagyon jó lett!!! Nem emlékszem, mesélted már: honnan tudsz Te ilyen profin varrni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kb 20 év alatt elég sok mindent összeszed az ember innen-onnan. Gyakorlatilag magamtól tanultam.

      Delete