8 Dec 2013

Post Mystery/Postai rejtély

I had this giveaway a few months ago, Palkó was the lucky one. I sent the package (as a package, maybe that was the mistake) and waited happily for the news how she liked my little presents. Waited for long. So did she. I have to admit I gave up earlier than she and started to prepare the 2nd package. This time I tried to stick to an envelope size and be able to make it as a letter instead a package. I had to replace everything but in the meantime season changed from nice colorful autumn to cold and sparkling winter time. So my little presents were more about Xmas this time than autumn.
This time the envelope arrived and was received :)
I understand people like presents at the post too but please next time don't take anything from someone who is waiting for it.





Egyszervolt hol nem volt egy őszi játék, amit Palkó nyert. A csomag el is ment rendben én meg vártam mint a jó gyerek hogy mikor érzekzik majd meg. Ő is. Én hamarabb feladtam, és elkezdtem a második csomagot összerakni, ami persze teljesen más lett mint az első. Volt egy évszakváltás, színes őszből ragyogó tél lett, úgyhogy inkább karácsonyi témájú lett ez a második kör. Ezúttal meg is érkezett, (levélként adtam végül fel) és nagy örömömre tetszett is.
Kedves postások, ehiszem hogy ti is szeretitek az ajándékot de legközelebb légyszi ne olyantól vegyétek el aki várja. Ez nagyon csúnya dolog, a Jézuska ezért nektek biztos semmi mást nem fog hozni.

1 comment:

  1. :)))
    Itt is, mégegyszer, nagyon-nagyon KÖSZÖNÖM!!!

    ReplyDelete