17 Jul 2013

Partner look and screwed neckline/Az elcseszett kivágás

I loved this cotton jersey. I made a short sleeve for myself and a long sleeve for Junior.
Olyan szép volt az anyag, magamnak is varrtam meg a bébinek is.



Now the issue is with the neckline of my T-shirt (apart from the obvious that I didn't have enough fabric left so I cut the finishing neckline from 2 pieces). I used Vliesline bias tape to stabilize but somehow the whole neckline turns out all the time.  It looks ok on the puppet but IRL it's annoying that I always see the inside around my neck. My guess is I cut the finishing piece too wide. Alternatively I'm doing something fundamentally wrong. Suggestions are welcome.

 Szóval a gond az én pólóm nyakával van (azon túl hogy nem maradt elég anyag a végére és aferdepántot 2 darabból kellett összehoznom). A szegést saját anyaggal csináltam, előtte Vliesline formára vasalható közbélést használtam. A babán rendesen néz ki, de ha felveszem időnként az egész kifordul. Elég idegesítő. Az én tippem hogy a pántot túl szélesre szabtam, vagy valamit alapjaiban csinálok rosszul. Ötleteket az ötletládába kérek komment formában.







2 comments:

  1. Pl. mindig olyan egyenesen tartsd magad, mint a baba... előre esett váll, fáradt női tartás ebben a pólóban tilos... :)
    Félre tréfa: nekem tetszik, kár, hogy nem sikerült tökéletesre, tuti sokat dolgoztál vele!

    ReplyDelete
  2. Nekem is tetszik, hordom is :) Mindig tanulok vmit mikor jersey-t varrok, pl ennél a pólónál használtam először a vasalható formapántot, nagyon kellemes volt vele dolgozni.

    ReplyDelete