17 Oct 2011

Vasárnap sokat varrtam

Meg is lett az eredménye.
Befejeztem egy szoknyát -

Kicsit vintage jellegű lett. Az eredeti a Burda egy régebbi számból van (2001/8), bőrből készült, patenttal záródott és nem volt rajta szalag díszítésnek. Az anyag már hevert vagy 2-3 éve a szekrény mélyén, kellett kis idő mire megláttam benne a lehetőséget. Utálatos volt vele dolgozni, annak ellenére hogy kord jellegű - kicsit puhább, tartása nem nagyon van - szöszölt mindenfelé és foszlott (!!), porszívóztam vagy 3x mire rend lett.
A gombokat én húztam be. Persze kísérletezni nem szoktam, egyből vastag anyaggal kezdtem. 5-6 db-ot végig kínlódtam mire rájöttem mit hogy kell levágni, hogy vastagabb anyaggal is működjön a készlet anélkül, hogy az első gombolásnál szétessen az egész. Megérte. Vékony anyaggal már ment mint a karikacsapás.
Készült hozzá táska is (napos blogjában a leírás, oldalt a link).-

No comments:

Post a Comment